Projectomschrijving
De vraag van de klant
Onze telefonie omgeving is verouderd. We hebben een nieuw en geavanceerd platform nodig, maar ook hulp bij het maken van keuzes hieromtrent. We willen een aanbestedingsprocedure starten, maar zouden éérst graag goed in beeld gebracht zien aan welke eisen het nieuwe platform moet voldoen. Zodat we straks ook echt de kwaliteit van dienstverlening kunnen bieden die we voor ogen hebben. Hiernaast moeten we na de realisatie voldoen aan de nieuwe wet- en regelgeving voor gemeenten.
We zoeken een partij die ons vanuit een onafhankelijke rol van A tot Z kan begeleiden in dit traject. Terwijl alle processen bij de gemeente ondertussen uiteraard zonder problemen hun doorgang vinden.
Het plan van aanpak
Onze werkwijze
Dankert & Castelein is dit traject gestart met een gedegen inventarisatie van wensen en behoeften. Aan de hand van interviews met diverse medewerkers van de gemeente, waaronder uiteraard de communicatieve spil in de organisatie: het KCC (KlantenContactCentrum). De wensen, eisen en overige relevante informatie is vertaald naar een aanbestedingsdocument. Na beoordeling van de offertes en gunning heeft Dankert & Castelein de begeleiding van de uitvoering en implementatie van het project op zich genomen.
Voor Gemeente Heerenveen is naar tevredenheid een state-of-the-art volledig gevirtualiseerde SIP-based communicatie omgeving, inclusief vast-mobiel integratie, gerealiseerd.